Elifefil Bugün 55. gündeyim kanamam tam biterken tekrardan başlıyor. Bu normal mi sizin kaç gün sonra bitti doktora gitmem gerekiyor mu
dygusalmom97 Elifefil 40 a kadar bitmişti normal olan odur bence sizin parça kalmış olabilir ya da bi sorun vardır.mutlaka doktora gidin.
Dhgul Elifefil şuan benim bebeğimde 2 aylık benim kanamam 40m da bitmişti kırk kintrolunde bişey çıkmadı sonrasında 3 4 gün kanamam oldu geçti dün tekrar başladı böyle devam ederse bende doktora gidicem
Dmtt06 Elifefil aynı durumdayım benim 70 gün oldu bende de bir sorun yoktu doktora gideceğim bu hafta
Dhgul Elifefil hiç bilmiyorum ama adet kanaması gibide değil bikac gün sürüyor bitiyor adet basladigini nasıl anlicaz ki bu şekilde iki hafta öncede bu şekilde.oldu gecti
Eda1525 Elifefil bende de oldu bizimde 57 gün oldu ara ara 40 dan sonra gelmeye başladı doktoru aradım kan ilaçlarını kullanmıyormusun dedi gerçekten de sadece 3 gün kullandım sonra bıraktım yok hocam dedim iç mutlaka dedi kansızlık yapıyormuş sonuç içmeye başladım artık olmuyor
Eda1525 Dhgul valla doktor öyle dedi kansızlık kanama yaparmış doğumdan sonra hatta geçmeZse mutlaka kan ilacına rağmen amaa doktora gitmek gerekiyormuş sağlıkocağına gittim geçen hafta hemşireye de sordum doktora sormamış gibi 😝 o da dedi kansızlık varsa kanama yapar dedi ilaçlarını iç mutlaka dedi ilk 3 ay önemliymiş kan ilacı kullanmak gerekiyormuş mutlaka
Elifefil Ben de içmiyorum kan ilacını, yarın başlayayım hemen, evet benim bitiyor gşbş6 oluyor tekrar başlıyor