Hiç sevmedim ben bu 3 gün ondan 3 gün bundan, bir çay kaşığı iki çay kaşığı yedirme durumundan..
Ne çocuk yediğinden anlıyor ne de bizim hazırladığımıza değiyor.
Çok anlamsız geliyor bana bu süreç.. Havuca, karnabahara alerjisi çıkan oldu mu mesela merak ettiğin bir konu..
Adamakıllı biseyler yemeye başlasa keşke bebegin artık, bizler bu şekilde mı büyütüldük diye de düşünmeden edemiyorum.