Seda-dmrts 3goktgmom benim bebeğim 3 buçuk aylık 6.500 kilo 3800 doğduğu halde doktor normal dedi fazla takılmamak lazım zayıf şişman önemli değil canları sağ olsun her bebeğin iştahı farklı
Poly-ana 3goktgmom Mama ile mi besleniyor ayına göre ve doğum kilosuna göre çok fazla toplumun aksine fazla kilo iyi birşey değil ama doktorunuz ne diyor ?
Yonca12 Delimineaaa haklısınız benim bebeğim az kilolu doğdu daha 1 aylıkken 3 kiloya ulaştı böyle postlar görünce üzülüyorum her bebek bir değil ama insan yetersiz mi besledim diye düşünüyor
Delimineaaa Yonca12 Yok canım neden öyle düşünüyorsun hepsinin metabolizması farklı farklı emin ol çok kilo full zarar full
Delimineaaa Yonca12 üzülme yani bu tarz insanların hayatta pek başarıları olmuyor ancak burada böyle şeyler yapıyorlar
Semaxx Seda-dmrts kesinlikle öyle sanıyorlar ki şişko bebek en sağlıklı Bebek 🤦🏼♀️ bi bitmediler sağlıklı sıhhatli olsun zayıf kilolu fark etmez illaki büyüyorlar ama 3 aylığa 8 kiloyu sormakta şükürsüzlük..🌹🌹 Allah tüm çocuklarimzs sağlık versin
Ocakalti 3goktgmom Anormal bence 🙄 3goktgmom Gerçi kız mı erkek mi bilmiyorum ama ayına göre kilosu çok geldi
Ocakalti 3goktgmom her ay 1 kilo alsa ortalama normal derdim de çok kilo almış bir sıkıntı olabilir doktoruna danışın