Mgf bebeğim biraz sıkıntılı beni pek emmek istemiyor mamayı da çok az alıyor. Bende mecbur ek gıdayı doyurucu vermeye çalışıyorum. Ek gıdayı biraz daha iyi alıyor. Kakasında zorlandığı için bu ara biraz kıstım normalde 3 öğüne çıkarmıştım. Şimdi kahvaltı, meyveli ara öğün(doyurucu değil) ve akşam üzeri çorba ve yanında yoğurt veriyorum. 2 öğün vermeniz gayet normal emiyor ya da mama alıyorsa endişe etmeyin.