kızım 34 aylık salı günü öğle uykusundan uyanınca eğitime başladık
günde 1-2 kere kaçırdığı oluyor aslında tutabiliyor 3-4 saate kadar ama bugün çok su tüketmişti az önce bıraktı yine yere
kaç gün sonra söylemeye başlıyorlar ortalama olarak? bazen söylüyor ama günde en fazla 2 kere
ben yine de başarılı gittiğimizi düşünüyorum 5. gün olmasına rağmen ama çok uzun sürüyor mu söylemeleri acaba?