duygu59- Bebekleriniz icin biberon emziği bı kaç numara kullanıyorsunuz 3 buçuk aylık bebekler için S mi M mi kullanıyorsunuz
duygu59- Ysgl26 biz bu ara beslenme reddi yaşıyoruz içmek istemiyor gezdire gedire evi turlayarak iciriyoruzm.mamsini yarım sat sürüyor içirmek biberon başlığını değiştirin az geliyor olabilir dediler o yüzden merak ettim