Udu 38 derecenin üstüne çıkmadan korkma sen çocuğu soy biraz yine zaten duş aldırmazsın eğer her hangi bir yerde 38 in üstüne çıkarsa sağ sol kulak falan fark etmez bir doktora götür istersen bir de iki ay aşısında calpol verebilirsin diyor hemşireler bir de calpol ver bir şey olmaz merak etme çok yüksek ateşler yapmıyor bu aşılar