Kullanıp da işe yaradı mı? Herşey çok boş geliyor sanki hep mutsuz kalacakmisim gibi. Kafamda sürekli olumsuz düşünceler var kurtulamiyorum. Artık son çare antidepresan kullanayım dedim. Kullananlar gerçekten işe yarıyor mu yoksa plesabo etkisi falan mı? Nasıl değişimler oldu sizde?