Kizlar oğlum dün kustu bizde acile götürdük. Zofran diye bi bulamti iğnesi yaptı eve gelince çocuk kasinmaya başladı igne alerji yapmış meğer. Sonra tekrar acile gittik alerji için bi igme yaptı ama geçmedi sabah daha da beter oldu yeniden acile gittik serum verdi bu sefer iyice yüzünü falan kapladı. Geçer mi bu yaşayan var mı