Super_mom Kızlar degerim 18.1 çıkmış ama önceki beta degerim 1.20 iken kenarında tik işareti vardı negatif Ken ama önceki hamilelikte 177 çıkınca referans dışı yazıp çarpı verdı bugün 18.1 ama refarans dışı yazmıyor ve tik işareti var gebelik kesin var mıdır
Belinaytuana Super_mom korunuyirmuydun ve adetin geciktimi teste filan pozitif çıktımı bende bugün adet olacaktım olmadım ama testim negatif bebek istiyirum 🙊
Masalkizinannesi Super_mom hastane hastane değişiyor bu tahlillerin e nabiza dususu bu degere göre gebelik var hayırlı olsun 2 güne bir kan verip yükselişini takip edecektir muhtemelen doktorunuz
Yigitinannesi0312 Super_mom şimdi geçmiş tahlillerime.baktim 263 de refrans değeri normal yazıyor yani degisebiliyor demekki hayırlı olsun
Aksmom Super_mom hastane sisteme referans aralığını yazmadığı için referans dışı demiyor hamilesiniz hayırlı olsun sağlıkla gelsin ☺️
Super_mom Deger normal yazıyor ya o kafama takıldı normalde gebelik olunca referans dışı yazıp haftalar yazmaz mıydı
zeynoksc Super_mom bazen yazmayabiliyor uygulamada bende kan verdiğimde değerler orada hep normal yazıyordu doktorum b12 vs yerlerde cok düsük diye konuşmuştu oraya pek bakma bence kuzum
Super_mom Belinaytuana korunuyordum canım adetim zaten düzensiz benim belli Bi günü yok test yaptım belli belirsiz çıkmıştı