Merhaba kızlar 25 haftalık gebeyim doktor en son kontrolunde rahim ağzında kısalma var ve bebek makat geliş aşağıda baya dedi progestan verdi fitil şeklinde kullanılıyor bu ilacın yan etkilerini bildiğimden pek kullanma taraftarı değildim ama mecburum kullanıyorum bu durumu yaşayıp progestanla düzelme yaşayan var mı daha önceden bi sezeryan doğum geçirdim erken doğum vs olur diye korkuyorum yaşayan bilen varsa yardımcı olabilir misiniz