Elenabebek oğlum 23aylık atopik dermatit. 3aylıkken başladı hala geçmedi malesef😔 deri testi daha yatırmadık doktor 3yaşından sonra yapalım dedi ama ben 2yaşından sonra başka yerde yaptırcam bakalım çıkar inşallah, sadece kanında bakılmıştı alerji değeri yüksek çıkmıştı ama doktorumuz belirtilere göre besin alerjisi gibi görünmüyor demişti. Büyük ihtimalle toza, tüye, yüne vesayre alerjisi var dedi ama oğlum çikolata yediğinde de alerjisi azıyor, o yüzden tatlı mümkün mertebe vermemeye çalışıyorum. Onun dışında başka besinlerde sıkıntımız yok şükür. İnşallah bebeklik alerjisidir de bütün yavrularımızda geçer biter bian önce🙏❤️🌸