ilosli vallahi aynısını yaşadık. Hatta ablamın iki kızında da böyle birşey görmedik korkuyordum birşey mi var diye. İlk doğduğu gün hastanede başladı yaklaşık 5-6 aya kadar sürdü . 2. Gün kontrolünde doktora söyledim kan tahlili baktı normal dedi, aptamil AR mama başladık . Meme emse , memeden memeye geçerken hep kustu. Emzirip yatar pozisyonda beklettim kustu, emzirip direk dik pozisyona getirdim kustu, gazını da çıkardım kustu. Banyo yaptırırken kusardı , elimizle karnından tutsak kusardı, bez alırken ayaklarını kaldırmaya korkardım. Dakikayla emzirmeyi denedim, 5 dk bir göğüs 15 dk bir göğüs sonra 2 saat ara ver ama yine kustu , sonra onu da bıraktım istediği zaman emzirdim . Sütüm yaramıyor hazmedemiyor diye az ağlamadım. Gastrotuss baby kullandık ama hiç bir işe yaramadı. Ben de mamayı da ilaçları da bıraktım. Sadece anne sütüyle devam ettim çünkü gittiğim doktor normal diyordu yani organları gelişene kadar kusacak. Reflü yatağı aldık onda yatırdım , kafasını yan yatırdım işte gece hep kontrol ediyordum , uyurken hiç yanlız bırakmadım, başının altına mendil koyardım kusunca hemen değiştirirdim ıslak yatmasın diye, gözüm hep üstündeydi kulağına kaçmasın diye. Öyle işte belli bi zamana gelince kendiliğinden geçti. Bu arada gelişimini hiç etkilemedi diyebilirim çünkü ilk aylar ayda ortalama 1 kilo alıyordu. Ve buna bakıp da doktorun söylediği fazlasını kusuyor oldu. Zaten buna ikna olduktan sonra da kusarsa kussun sağlığı yerinde diye düşünmeye başlıyor insan.