mrlkrtls Merhabalar Oğlumun 9.ay kan tahlilleri yapıldı. Doktorumuz ek olarak kanda alerji testi de istedi. Bazı değerler yüksek. Anlayan bilen bakıp yorum yapabilir mi? Neden yüksek olabilir?
Neva_seda Anladığım kadarıyla alerjisi yok. yüksek çıkan kanı. ama sorun değildir çünkü benim kızımın daha yüksekti dr bi sorun yok demişti.
Neva_seda Özür dilerim referans aralığına bakmadan yorum yaptım. Benim dikkatsizliğim. yüksek olursa yanında H yazar diye düşündüm.