Herkese merhaba öncelikle benim sağlık problemlerim vardı ameliyat oldum safra kesesinden nerdeyse iki yıl olacak ama kurtulamadim midemde safra reflusu oluştu hep acillerdeydim sonra bir ilaca başladım duzeliyordu ama hamile oldum ilacı bıraktım bu karaciğere vurdu ve ben hamileliğim boyunca ilaç kullanmak zorunda kaldım doğum oldu bir ay önce doğumdan sonra ilaçlari kullanmadım ama birkaç gündür rahatsız oluyorum yine yavaş yavaş başlıyor sanki o dayanılmaz sancılar çok korkuyorum sorum şu ; emzirirken pulcet ve ursactive ilacını kullanan var mı??? Reçetelerde doktora danışın diyor doğumdan sonra henüz gitmedim ama gidecegim en yakın zamanda o zamana kadar bilen varsa yardımcı olabilir mi emzirirken bu ilaçlar kullanılır mı çok korkuyorum yine o sancılar başlarsa uzaktayım tekim acillerde bebeğimde var artık 😔