Merhaba bebeğim 9 ay 17 günlük . 3 gün önce 9ay aşısı yapıldı aşıdan sonra çok huysuz inatçı mızmız bi bebek oldu diş geliyor desem yeni çıktı dişimiz başka da çıkan yok aşıdan önce çok sakindi. Hasta da değil ateşi öksürük yada gribi yok anlamadım neden olmuş olabilir başına gelen var mı?