3 aylık bebeğim var sütüm o kadar fazlaydı ki gece uyuyup sabah uyandığımda atletim sırılsıklam oluyordu bebeğim sürekli yutkunuyordu ağzından çıkan sütü görüyordum 2 hafta önce adet oldum ondan sonra sütüm resmen kesildi sonra takviyelerle arttı biraz emzirmeye devam ediyorum günde 5 kirli bez olması gerekiyormuş ama bunu anlayamiyorum bezin ıslaklığı nasıl olmalı her seferinde çok ağır olmuyor bez nasıl bı ağırlık olması gerekiyor bunu nasıl anlayabilirim ?