prensannesi5 Böyle olunca aşı yapılmıyor mu kızamık aşısında böyle mi yani yumurta alerjimiz var aşı olamaz mı? İlla ki bi çözümü vardır ya
nazlimom_ prensannesi5 bize doktor yumurta beyazına alerjisi varsa yaptırmayın dedi ama alerjimiz yok 1 yaşında oldu aşıyı
gulsene1998 prensannesi5 oluyor benim oğlumun da vardı her ihitmalr karşı çocuk hastanesinde önce damar yolu açıldı bişey olduğunda müdahale edilsin diye sonra aşıyı yaptılar yarım saat doktor gözetiminde bekletildi çok şükür bi sorun olmadı
prensannesi5 nazlimom_ hiç yapılmasa da olmaz ki hadi bu sefer kızamık oldu suriyelilerden dolayı riskliymiş o daha kötü aslıbda
prensannesi5 gulsene1998 iyi bari birşey olmamış ama müdehale etselerde durumu düzeltemezlerse de aklıma gelmiyor değil hiç yaptırmayan da varmış ama öyle de olmaz