nrnazr_1 arada tutuyor olması çok güzel bişey, demekki memeyi tamamen reddetmemiş. Mutlaka emzirmeye odaklı ol. Bırak ev işi kalsın, yemek kalsın. Benim bebeğim gazlı kolik bebek ben eşim gelene kadar yalnızca bebeğimle ilgilenmek zorunda kalıyorum çoğu zaman. İlk zamanlar bende çok stres yaptım ev dağınık mutfak dağınık temizlik yok diye ama stres yaptıkça sütümün azaldığını farkettim o yüzden koyverdim kelimenin tam anlamıyla. Yapabildiğim kadar yapıyorum. Önceliğimiz her zaman bebeğimiz olmalı bence. Sen stres yapma hep ilk önceliğin memeyi tutturmak olsun eğer baktın doymuyor o zaman sağıp verirsin ya da mama verirsin ama ilk önce seni emmesi önemli. Bir de makine çekmesiyle bebeğin emmesi çok farklı oluyor. Benek emdikçe emin ol sütün de artar. Bol bol tahin pekmez ye, bende inanılmaz süt yapıyor çevremde de yok duydum. Ben durup durup 1 kalık atıyorum ağzıma hemen. Bol bol su iç, sütün için dinlenmen ve stresten de uzak durman da çok önemli. Unutma sen ve bebeğin şuan en önemli şey bırak ev kalsın siz iyi olun yeterki