Derya2118
Bizimde öyle oluyor. Taşınınca zarar verdiler sanırım sağlamdı aslında daha cok yeni dolap.
Fişi çekip buzluk kısmını söktüm arkasını bi açtım ki oldugu gibi buz tutmuş. 2 gün calıstırmadım erittim aylar gerçti üzerinden yine yapıyor.mecburen tamirci cagıracagız 🤷♀️