Herkese merhaba
Oğlum 17 aylık 25 mayısta sünnet olacak çok hareketli be muayenede bile durmadığı için genel anestezi ile devlet hastanesinde sünnet olacak. Bulunduğum ilde özel hastane yada sünnet yaptıracağım bi klinik yok. Devlette yaptıranların bilginde tecrübesine ve tavsiyesine ihtiyacım var. Ne kadar sürüyor ameliyat mesela bebeği alırken sakinleştirici bişey yapıyorlar mı yoksa direk alıyorlar mı kucağımızdan sünnet sonrası bakım için kantaron yapı karton bardak tavsiyesini çok okudum burada en çok merak ettiğim devlet hastanesinde sünnet süreci bilgilerinizi tavsiyeleriniz paylaşırsanız çok çok sevinirim şimdiden teşekkürler Allah razı olsun 🙏💐