Selamlar anneler. 6,5 aylık bir oğlum var. Eskiden agu gagu vs gibi bir şeyler anlatıyordu. Ama şimdi sadece ıııı diyor , mızıldıyor yani. Evin içinde sürekli bir mızıldama sesi. Ya uyursa kesiliyor bu ses ya emerse ya da kucakta dolaştırırsak. Yere oyuncaklarının yanına koyunca biraz oynuyor 1-2 dakika sonra yine ıııı.
Kucağa alıştırmayayım diyorum ama zamanla bu ııı nın şiddeti artıyor ve ağlama krizine kadar gidiyor.
Bu ayrı bir konu gerçekten kucak delisi oldu , başka hiç bir yerde durmuyor. Evde kanguru gibi geziyoruz. Çoğu işim yarım kalıyor. Halledemiyorum 🤣
Ama asıl merakım neden eskiden agu gagu vs böyle şeyler söylerken şimdi artık söylemiyor? Ben mi bir şeyleri yanlış yaptım? Konuşmasını mı gerilettim. Ama hep onunla konuşmaya , şarkı söylemeye çalışıyorum. Kucağımda iş yaparken de anlatıyorum işte şimdi kahvaltı hazırlıyoruz vs diye . Anlamadım gitti.