Merhaba arkadaşlar. Aniden bir bankada iş teklifi aldım bebeğim 1 yaşına girmek üzere. Kayınvalideme bırakmaktan başka seçeneğim yok. Ama bir senedir hic ayrılmadık bana çok çok alıştı. Fakat çalışmak da istiyorum onun geleceği için. Uykusunu karanlık odada ve kolik sesiyle yapıyor. İse baslamama tahminen 1 ay var öncesinde neler yapabilirim babaanneye ve dedeye nasıl alistirabilirim yaşayanlar bana bir destek olur musunuz?