Kızlar merhaba. Bebeğim 2 ayını yeni doldurdu. Ama doğduğu günden beri uykuyu cok sevmiyor. Öyle ki gece 4 saat uyku düzenini bile yeni oluşturduk. Saat 5-6 gibi uyanıyor ve bidaha hiç uyumuyor. Uyuyor gibi oluyor ama 10 dk sonra uyanıyor. Bu gun boyu böyle devam ediyor. Geceye kadar. Gece de 4 saat sadece. Uykusuzluğa dayanamıyorum artık. Bu ne zaman düzelir ? Herkesin bebişi böyle mi?