Merhaba benim bebeğim 13 aylık. Ek gıdada problemler yaşıyoruz katı gıda yemiyor, o yüzden hala gün içinde mama vermeye de devam ediyorum. Malum mama fiyatları çok yüksek. Çevremde bebeklerine devam sütü kullananlar var. 12 ay sonrasında kullanılabilir yazıyor. Peki ben bu sütü kullansam günde kaç kere verebiliyorum yardımcı olursanız sevinirim.