Kızlar 10 aylık bebeğim var 2 gündür burnu akıyor sabah 5ml şırıngayla yaptım gene akıyor bana sağlık ocağı hemşiresi göstermişti yan yatır öyle yap dedi ama o yaptığında bı daha akıntı olmadi ben sabahtan beri yapıyorum hala akıyor pozisyon mu yanlış nerde yanlış yapıyorum yardımcı olur musunuz