Enesss 1 ay1 haftalık bebeğim. 2 defa mastit oldum göğüslerim hep süt taşırıyordu. Ama dünden beri göğüslerim o kadar yumuşak ki hiç akıntı da olmuyor. Sanki bebeğim doymuyor. Acaba terbiye mi oldu yoksa sütüm mü azaldı😔
Dedimolabilir Enesss bebegin emerken lıkır lıkır ses geliyorsa sutun vardir. Benimde oyle oldu yumusak ama sut var bu terbiyeymis. 2. Cocugumda ogrendim 😆
Aatamom Enesss 2 gün önce başıma geldi benim biz 22 günlüğüz atesi vardi bebegimin huysuzdu hep memede kalmak istedi haliyle ne adam akilli yemek yiyebildim ne dinlenebildim öğleden sonra goguzlerim yumusadi hemen pekmezli su yapip ictim gece düzeldi cok fazla emdiyse olabilir belki sizinde
Merve0227 Enesss göğsün terbiye olmuştur benimkiler de yumuşadı ama lıkırdatıyor maşallah çilli bez sayısıda iyi kilo artışıda varsa yani bunlarıda takip tabi ki eğer öyleyse sütün var ve bebek doyuyo demektir
Enesss Dedimolabilir sütün çok aktığını da hissetmiyorum. Bu kadar sürede terbiye olmaz diye de düşünüyorum.ama emdikten sonra bakıyorum göğüs ucumda süt var. Sağınca da çok az geliyor çözemedim bi türlü
Dedimolabilir Enesss guzel beslenmeye calis bol su tuket dere otu kuru dut kaynat ic. Yoksa kuru uzum hurma bunlari ye ic. Ben o sekilde sutumu arttiriyorum.
Emmosch Terbiye olayına ben inanmıyorum ya,sütü olanların gögsü dolu dolu oluyo sızlıyo, benim yumuşak mesela ve bebeğime artık yettiğini düşünmüyorum