Mrym2 benim bebeğim de 8 aylıkken grip olmuştu. Hep dikkat ettim, üşütmedim ama saçları uzun ve uyurken sadece kafası terler. Gündüz kuruturdum gece işte uyurken fark edilmiyor. Doktora götürdüm burun spreyi, öksürük balgam şurubu ve vitamin yazmıştı. Bol bol burnunu serum fizyolojik ile yıkayıp aspiratör ile çektim, balgam için çörek otu kaynatıp suyunu içirdim, hiç sevmese de zorla ıhlamur içirdim, bol bol uyutup dinlendirdim 5 gün sürdü geçti çok şükür