Bebeğim 1 yaşına girmek üzere uzun zamandır mama sandalyesinde otururken kendini geriye atıp kafasını vuruyor sert tabi haliyle canı yanıyor bu aralar çok sık yapmaya başladı oyun haline çevirdi az önce de beşiğinde otururken kendini attı birden geriye yine çarptı kafasını tak diye normal mi bu geçici bir durum mu sezaryenle doğan bebeklerde oluyormuş sanırım