Kızlar doğumdan sonra 11. Günde dikişlerim atmıştı ve epizyotomi kesisi kaynamamış etler aralık gözüküyordu. Tekrar dikiş atıldı. Şimdi doğum sonrası 37. Günümdeyim az önce baktım hala etler aralık dikişler atmadı ama kaynamamış doku. Artık çok moralim bozuluyor bir türlü iyileşmiyor açıklık var ne yapıcam bilmiyorum. Neden doku birbirine yapışmıyor , böyle kalacak galiba 🤦🏼♀️ bu konu beni çok yıprattı. Var mı başına gelen ?