Sekerpare_ biz evlendigimiz ilk yil kucuk altinlari bozdurup araba almistik suan 10 katina katladi o yuzden bence araba hem daha karli hemde arabaniz yoksa cocuklu eve mutlaka sart kirada oturuyoruz biz mesela ayni zamanda yatirimimiz oldu yarin obur gun dusuk model alma sansimiz yine var satip