Adarenn Kızım 35 günlük göbeği düştükten sonra göbeği dışarı doğru çıkıntı yaptı içeriye dönük degil dışarda duruyor. Düzelir diye düşündüm ama hala bı değişme yok doktor kontrolümüz haftaya ama ben endişe edilecek bi durummu merak ettim. Neden böyle oldu basina gelen varsa yazabilir mi
yln33 Adarenn göbek fıtığı bizde de oldu kızımın göbeği düştükten sonra doktorumuz 6aya kadar geçer dedi ve geçti de çok şükür şuan kızım 7aylik
Minikkuslar Adarenn benim bebeklerimde de oldu canım gobek fıtığı oluyor o. 6 aya kadar geçer demişti doktorum. kızlarımın birinde geçti diğeri daha da büyüdü nerdeyse ceviz kadar oldu ikindikca dahada balon gibi şişiyordu. Ben de bozuk parayi temiz bir parça bezle sardim batmasin diye, tulbentle bağladım ama kayiyordu ve alt açtığımda çok zorlanıyordum. Ben de yine parayi sardim ve flaster bantla çarpı şeklinde bantladim. Banyo dan banyoya açtım sadece ve cok kısa bir sürede geçti
Superisi Adarenn fotoğraf atarmısınz nasıl oluyor benim kızında öyle dışarda ama normal gelmişti bana
Adarenn yln33 ablamda gobegini tülbent gibi birşeyle sar dedi ama ben pek emin olamadm doktrora sormadan da bişey yapmak istemedim sarsam faydası olurmu acaba
baris Adarenn hayır sarma dr bana özelikle söyledi asla sarma dedi merak etme düzeliyor bizim 3. Ayında düzelmişti
yln33 Adarenn bana dr sarmana gerek yok geçer demişti zaten kayıyor düzgün durmuyor ki geçti de zaten 😊
Sedaahmet Adarenn bizim üst komşunun oglununda göbek fıtigı vardi. O demir para koyup sarmiş. Simdi 8 aylik o. Geçti dedi.
Adarenn Superisi sizin görmeniz acisindan paylaşmak isterdim ama Google a açık bir ortam oldugu için o bölgesinin fotografini burda paylaşmak istemiyorum.
Fadimenur0468 Adarenn canim korkma bisey olmaz bizimde oyleydi simdi ice döndü 40 gunluk iken kontrole gittik doktor muayene etti bisey demedi eger bisey olsaydi derdi sonradan ice dondu suan 2 ay 25 günlüğüz baya döndü.
Almila29 Adarenn benim kızımda da vardı. Doktora gösterince geçer göbek fıtığı dedi. Ama annem dediğiniz gibi tülbentle sardı hemen düzeldi .
Deletedmom_15 Dr lar müdahale edilmesi taraftarı değiller, yani tülbent, para vs ile. O kendiliğinden düzelir bir kaç ay sonra merak etmeyin, bebek kilo aldıkça içine giriyor. Sizin bir şey yapmanıza gerek yok.
Zehra_Ens Benim bebeğimin de baya çıktı doktorum sakın sarma bağırsak düğümlenmesi olabilir dedi. Küçükse bağlayın ama değilse bağlamayın. 2.5 aylık bebeğim ve yumuşadı biraz ve küçülmeye başladı geçiyomuş zamanla paniklemeyin