Elifsu yok yapmamıstı ben daha oncede zeytınyagı ıle sıldım dedım uyanır bu tilki uykusuna yatmıstı uyandı gözleri kapalı ama hep çiş yapmış bende silmedim ıslak bezle bi de kurutmam lazımdı çırpınıp duruyordu bi daha zeytinyağı ıle silip kapattım mecbur ama simdi kendimi cok kotu hıssedıyorum😩😩