Kızlar 15 günlük bebeğim var dünden beri sürekli ağlıyor özellikle gece karnı tok altı temiz gazıni çıkardım emzikle uyuyordu emziği almamak için ısrar edip ağlıyor zor tutuyor ağlamaktan kıpkırmızı oluyor uykuya nerdeyse gece 2 saatte anca geçti şuanda aynı şekilde durmuyor akşam çocuk doktoruna götürcem normalmi acaba yoksa bı yeri felan mi agridigi için bu şekil