Nur9920 gece 4 biberon süt içmesi aşırı fazla reflü , gastrit vb birçok mide sorununa yol açar ilerde , benim bebeğim 10 buçuk aylık gece sadece 1 kere beslerim biberonu odasında tutmayın kalktığında sadece su içirin ve yatırın bir kaç gün bu süreç zorlu olsada sonrasında alışacaktır bence gece sütünü komple kesin 1 yaşından sonra doktorlar gece beslenmesini önermiyor hem sağlık açısından hem uyku düzeni açısndan zaten bu kadar sık beslendiği için sürekli uyanıyor emin olun 1 hafta boyunca kalktığında sadece su verin artık sütü kesin tamamen