Kızlar merhaba ben normalde diyete başlayınca ilk haftadan rahat bi 2 3 kg gidiyordu şu an yine 1 hafta olacak ki bu kez daha da iradeli ve güzel başladım detoks suları falan da içiyorum ama yok daha tek 500 Gr gitmis hergun en az yarım saat yürüyüş yapıyorum evde Leslie yapıyorum neden bu kez böyle oldu sizce ne yapayım çok takmaya başladım ayrıca 1 ayım var en az 7 8 kg vermem lazım öneri bekliyorum lütfennn😭😭