Blut maddi durumu el veren herkesin yaptırması taraftariyim. Görüncemin oglu rota virüsüne yakalanmıştı cok zorlu kötü bir süreç allah kimsenin cocugunun başına vermesin. Aşı olmayan herkes yakalanacak diye bir durum yok tabi ama işi şansa birakmak gibi bir sey oluyor bu çocuklar parka okula kreşe gidecek bir yerlerden bulasacak allah korusun. Biz yaptırdık ikisini de. menenjit de erken basladik ne kadar erken koruma altina alirsak o kadar iyi. rota aşısı da 3 ay olmadan yapilmasi gerekiyor geçince anlamı kalmiyor. Menenjit biraz ağır gelmisti ama rota aşısı hic bir yan etki yapmadi.