Selam kızlar. 7. Ayda bebeğime reflü teşhisi kondu. Ama ondan önce kusması falan yoktu. 11,5 aylık 7. Ayından beri Lansor ve gaviscon kullanıyoruz. Doktor yavaş yavaş ilacı bırakalım geçmezse endoskopi yapacağız dedi. 2 gündür ilacı kullanmadım ve bugün afedersiniz geğirerek öğürerek kötü şekilde kustu. Yani durum böyle olunca endoskopi yapılacak gibi duruyor. Size sorum böyle bşr süreç atlatan var mı? Endoskopi nasıl oluyor? Nasıl bşr süreç bekliyor bizi