Selamlar, böyle bir başlık açacağım hiç aklıma gelmezdi çünkü doktorumdan çok memnunum, burada da herkese söylerdim, giden arkadaşlar bile dönüş yaptılar beğendik diye ama durum şu ki kilo almayan bir bebeğim var, ek Gıda süreci sıkıntılı, raporlu mamalar vs zor bir süreçteyiz. Doktorumuzla kızımın kilosu dışında hiçbir şey konuşamaz hale geldik, evet haklı oda kendince çözüm bulmak istiyor ama herşeyine bakıldı hiçbir sorun yok ısrarla sorun arıyor. Her muayenem ağlayarak sonlanıyor, psikolojik olarak gerçekten bittim artık. O yüzden değiştirmek istiyorum. 16 aylık şuan kızım. Küçükçekmece, Bahçelievler, Bakırköy civarı doktor önerilerinizi bekliyorum 🤗 ilgili, detaycı, numara paylaşan biri olursa sevinirim 🌸