Dilosko merhaba, 3,5 yaşında bir kedim 4 aylık da kızım var. Kedim çok huysuz kuskanç evde eşim ve benden başka kimseye tahammülü olmayan bir kedi tekir sokak kedisi. Hastaneden geldiğimizde hemen bebeğimizi fark etti yaklaştı kokladı bir daha da nerdeyse 3 ay yaklaşmadı biz bebeğimizi yakınlaştırsak da kafasını koklayıp hemen kaçtı yanından. Hemen hemen iki haftadır kızımızın yanına kendi isteğiyle geliyor kafasını sürtüyor ve onun yanında mırlamaya başladı. İlk geldiği süreçte hiç hasta olmayan kedimiz ilgi ondan kaydığı için 4 kere falan kustu bizde ona kızımızın kafasını kokladığında hep ödül maması verdik. Sanırım artık onu temelli kabullendi:)