Hareket azlığı ve göz teması kuramadigim için iki aydir doktor doktor gezdiriyoruz sürekli kolik denildi ama biliyordum başka birşey oldugunu nöroloji doktoru emar ve kan tahlili aldı vep istedi emarda beyinde boşluklar var dedi kan tahlilinde de CK sı yüksek çıktı şimdi beyin cerrahina ve metebolizmaya gönderildiktik yaşayan varmı bu olayları düzelecek geçecek çözümü var hikayelerini duymaya ihtiyacım var