Umaykizim19 Merhabalar bebeğim biraz küçük ve erken doğdu 37 haftada , emme refleksi gelişsin diye emzik kullanın dedi doktorum , e tarz bir emzik almalıyım yardımcı olur musunuz
ilaydaaltann_ Umaykizim19 philips aventin emzikleri var. E bebekte falan satılıyor. Ben 35 gün önce doğum yaptım. Normal damakli emzikleri tutmadi malesef. Abimin eşi erken doğum yaptı benden 19 gün sonra 35 haftalıkken doğurdu. Kuveze falan almadilar. Abimin eşi philipsin emziklerinden almıştı. Bebek hemen tutmus hatta bana da o söyledi tuttu benim bebek onu dene dedi. Su an bebek çok güzel emiyo refleksi çok güçlü Masallah. Ben de kızıma aldim o da tuttu. Bi deneyin derim
Melekanne91 Umaykizim19 chicco nun emzikleri cok guzeldr aventte kullaniliyor biz bitek chicco kullandik 38 haftalik dogmustu oglum.baya fayda etti.suan 17 aylik muptelasi😬
marinelife Ben çenesini saat yönüne ve tersine çevirerek egzersiz yaptırmıştım hastanenin emzirme danışmanı göstermişti
marinelife Umaykizim19 yaradı 5 günlük kontrolüne gittiğimizde 10 üzerinden 10 veriyorum demişti. Emzik verdirtmediler meme reddi olursa diye zaten beni tutmuyordu silikonla emiyordu o zaman
ilaydaaltann_ Umaykizim19 ultra soft emzik olarak geçiyor. Anne memesine en yakın o olduğundan dolayı da çabuk tutuyor. Tabiki güçleniyor. Uyurken istiyor mesela hem kızım hem abimin oğlu. Ama sana onerim ilk günler sadece uyurken ver ve daha sonra çıkar. Benim sonradan tuttugu için ilk 3 gün falan beni emmekte zorlandi bi kaç gün uyurken verdim şimdi duzene girdi.
Umaykizim19 ilaydaaltann_ Bebeğim şu an 14 günlük ve doğru düzgünememiyor sütünü sağlık veriyorum bazen de mama veriyorum memeyi bazen tutuyor çok nadir ve ne yapacağımı bilmiyorum bir de emziği denemek istiyorum evlilikten sonra deme bir daha kuvvetli tutar mı sence
Melekanne91 Umaykizim19 emzigin.8 ay anne sutu aldi ama emzik dogdugundan bu yana emdi suanda emzigin muptelasi