MeteKaan 4 ay 7 günlük kızım, ben ilk doğduğundan beri fazla sıcağa maruz bırakmadım, bulunduğu odayı max. 21 derece olarak ayarladım, ben nasıl giyiniyorsam bebeğimi de 1 kat fazlasını giydirdim, büyükler hep çok karşı çıktılar ama kat kat ceketler yelekler giydirmedim, gece yatarken çoraplarını çıkardım, kendi yediklerime dikkat ettim sütümden olabildiğince fazla vitamin alması için, çok şükür sorunumuz olmadı. Her bebeğin anatomisi farklıdır tabi mutlaka bunlar işe yarıyor diyemem :) bir de şuna inanıyorum dünyanın her yerinde bebekler anne karnında sabit bir derecede oluyor, dünyaya geldiklerinde kutuplarda da olsa, ekvatorda da olsa bebek ona göre alışıyor, karın içinde yatan bebişler de görüyoruz demek ki doğru yaklaşımla bebeğimi her havaya alıştırabilirim diye düşündüm, en baştan anneanne ve babaannelere bakıp çooook pimpiriklenmedim. Hasta olmayacak, kadar üşümesin yeter, çocuğu sıcaklar içinde bayıltmaya gerek yok 😅