Sürekli evdeyim ve tabii ki kızımda öyle. Yalnızca 15 dk balkonda hava alıyoruz o kadar. Havalar bir soğuyup bir ısındığı için ve rüzgarda olduğu için hiçbir yere çıkaramıyorum. Hiperaktif ve yalnızlığı değil kalabalığı seven bir çocuk. Yani aslında çıkarsam iyi mi olur? Bilemiyorum. Sizler ne yapıyorsunuz. 11 aylık bu arada