Mzif Arkadaşım hamile kalmıştı bıgün doktora gitti boş gebelik almamız lazım demiş . Ama kese var çok erken değilmi yorumlaması için 6 haftalık felan daha. Ultrason resmi bu şekil başına gelen var mı? [img [url=https://www.hizliresim.com/rkl9vmh][img
NursenaT Mzif başka bir doktora gıtsın 8 haftaya kadar beklıyolar genelde bos gebelık demek için ama doktor daha ıyı bılır tabı