@[silindi] gazi üniversitesi hastanesine randevu alabilirseniz ordan da memnun kalırsınız. Kardiyoloji bölümü de çocuk bölümüde çok ilgili. Hatta fazla fazla ilgili. Kızımın doğum süreci orda oldu. Doğum kilosu fazla olduğu için kardiyolojiye yönlendirdiler bayağı bir detaylı ilgilendiler, testler yaptılar. Hatta eşim özellikle sordu neden bu kadar detaylısınız diye doktorda her ihtimali değerlendirdiklerini söyledi bir de üniversite hastanesi olduğu için bu kadar detaylılar. Hafta içi sabah erkenden ararsanız rahatlıkla çocuk bölümüne randevu alırsınız. Ordan sizi hemen kardiyoloji yönlendiriyor.