Of benim kız munchkin asla çekemiyor yaa. 11 aylık olacak 7 aylıkken aldım kendine veriyorum öğrensin diye çiğniyor diş kasıyor. Acaba başka suluk mu alsam pipetle içmeyi öğrenemedi bir türlü ben çektim zor geliyor kolay gelse öğrenir mi acaba ? Biberonla az içiyor kaşıkla içirirken olmuyor helppppppp