Kızlar 11,5 aylık kızım var. Şuan Philips’in bardak şeklinde olan suluğunu kullanıyoruz. Onu değiştirmek istiyorum artık 1 yaşına geldi şöyle kendi çekerek içebileceği kapasitesi daha büyük bir şey arıyorum. Aklımda Philips’in pipetli olanı ve contigo var. Ama kararsızım. Sizin kullandpınız memnun kaldığınız önerebilecepiniz sulukları merak ediyorum 🤗🤗🥰