midekoruyucu Aysegul___ gurbetçi şaban geldi aklıma. Çocuk başına para alıyordu. Öyle mi acaba gerçekten ya. 😂
midekoruyucu Aysegul___ bana niye çıkıştınız ki şimdi. Ben filme gülüyorum. Ayrıca almanyada gerçekten öyle bişeyin olup olmadığını ciddi anlamda merak etmiştim.. neyse alıngan gününüzdesiniz galiba. İyi günler size
D21122020 Aysegul___ Almanya’da yaşayan herkes çocuk parası alabiliyor zaten. Eğer tek kişi asgari ücret ile çalışıyorsa Wohngeld ve Kindergeldzuschlag var başvurabileceğiniz