14 günlüğüz daha hep kucak istiyor memede uyumak istiyor normal mi gazı var mı kolik mi anlamadım yenidoğanlarda ishal gibi kaka normalmiş doktor dedi ama ağrı da çekiyor bu kolik mi normal gaz mı bilemedim ne zaman geçer uyku düzeni filan oturur mu 40 ı çıkınca